esiaviollinen seksi


Onko suuseksi oikeasti seksiä? | Nuoret kysyvät

Tarkoitus ei ole tässä sanallakaan puolustella pedofiliaa. Yhteiskunnassamme onneksi lapsia ja nuoria suojellaan siltä. Pedofilia on rikos ja seksi on hyvä aloittaa omaa vastaavassa elämänvaiheessa olevan kanssa, ei liian aikaisin ja aina vasta sitten, kun itsekin on siihen valmis.

Avoliitto ja esiaviollinen seksi Raamatun valossa -- Mari

esiaviollinen seksi

Esiaviollinen seksi mielletään raamatussa synniksi mutta jos sitä rupeaa tekemään niin ei se vie taivaspaikkaa kunhan uskoo Jeesuksen pelastus työhön.

Free Download | Mozilla Firefox® Web Browser

esiaviollinen seksi

Kuvattu Kangasalan seurakunnan nuortenillassa 11.2.2012. This feature is not available right now. Please try again later.

Esiaviollinen seksi ei ole syntiä | Pieni maailmankuva

esiaviollinen seksi

Oliko esiaviollinen seksi syntiä ,vai ei .se riippuu kenestä on kysymys..Jos ihminen ei ole syntynyt uudesti jumalanhengestä, eli ns.tullut uskoon, niin se sitä ennen on sama onko hän esiaviollisesa seksissä tai ei.

Esiaviollinen seksi – Wikipedia

Joissakin kulttuureissa suhtaudutaan suvaitsevasti naimattomien aikuisten välisiin sukupuolisuhteisiin, jos molemmat ovat niihin suostuvaisia. Paikoin suhtaudutaan suopeasti myös naimattomien nuorten seksuaaliseen kanssakäymiseen. MITÄ RAAMATTU SANOO? Raamatussa joistakin naimattomien välisen

Mitä Raamattu opettaa seksistä? - Nuotta.com

esiaviollinen seksi

Seksi yhden illan suhteissa: inhimillisiä näkökulmia. Jumala ei ole perustellut miksi hänen antamansa kymmenen käskyä olivat järkeviä. Inhimillisen kokemuksemme perusteella voimme kuitenkin ymmärtää miksi vaikkapa varastamisen seuraukset eivät ole hyviä.

esiaviollinen seksi – Housuitta

Sen ei pitänyt mennä niin! Perisynnillä on monenlaisia ilmenemismuotoja, myös sukupuolielämän, seksuaalisuuden ja seksin alueella. Vaikka nämä ominaisuudet saattavatkin olla synnynnäisiä ja perinnöllisiä, on ne kuitenkin erotettava Jumalan luomistahdosta.

Onko esiaviollinen seksi väärin? | Raamatun kanta

esiaviollinen seksi

Sen ei pitänyt mennä niin! Perisynnillä on monenlaisia ilmenemismuotoja, myös sukupuolielämän, seksuaalisuuden ja seksin alueella. Vaikka nämä ominaisuudet saattavatkin olla synnynnäisiä ja perinnöllisiä, on ne kuitenkin erotettava Jumalan luomistahdosta.

Esiaviollinen seksi — Vartiotornin VERKKOKIRJASTO

Tämä on Jehovan todistajien ylläpitämä verkkosivusto. Voit etsiä tietoa Jehovan todistajien julkaisuista, joita on saatavilla useilla eri kielillä.

Mitä Raamattu opettaa esiaviollisesta seksistä?

Yhteneväisyyksiä eri uskonnoista löytää helposti: Selvimpänä tietenkin se, että lähes kaikissa esiaviollinen seksi on kiellettyä – kuten myös homoseksuaalisuus (tai ainakin sen toteuttaminen). Hindut, kuten myös juutalaiset ja muslimit, kokevat kuukautisveren likaiseksi asiaksi. Masturbointikaan ei hyväksyttyä oikein ole.

Esiaviollinen seksi - Astro.fi

esiaviollinen seksi

Kyllähän seksi muuttuu ajan ja kokemuksen kanssa.. yleensä paremmaksi. Mutta kyllä hurjaa olisi tehdä avioliiton kokoinen iso elämänsopimus miehen kanssa, joka on täysi sika-oksetuspölliäinen mitä seksiin ja alapäähän tulee.

esiaviollinen seksi - Synti - Suomi24 Keskustelut

Koska 1. Korinttolaiskirjeen 7:2 liittää esiaviollisen seksin haureellisuuden, kaikki muutkin seksuaalisen haureellisuuden synniksi tuomitsevat Raamatun jakeet tuomitsevat myös esiaviollisen seksin syntinä.. Esiaviollinen seksi on raamatullisen määritelmän mukaan haureellisesta.